- STUDIA podyplomowe „Rolnictwo i ekonomika gospodarstw rolnych” w IERiGŻ-PIB
- Aktualności
- O organizacji
- Projekty/współpraca
- Pasje młodych rolników
- Polskie zboża od gór aż do morza – 2024 – Sfinansowano z Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych
- Warzywa i owoce dają super moce – 2024 – Sfinansowano z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw
- Z wieprzowiną za pan brat – 2024 – Sfinansowano z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego
- Galeria zdjęć
- Kontakt
Kampania promująca rolnictwo ekologiczne
Założeniem twórców jest podniesienie świadomości i zwiększenie rozpoznawalności produktów ekologicznych szczególnie w przypadku osób młodych i dzieci. W przyszłości ma to zaowocować wzrostem popularności takiej żywności. Unijna Komisarz ds. Rolnictwa Mariann Fischer Boel podkreśla, że produkcja żywności ekologicznej jest szansą na niezły zysk dla podmiotów ze wszystkich szczebli łańcucha żywnościowego.
Rynek żywności ekologicznej rozwija się w Unii Europejskiej w bardzo szybkim tempie. Jak podaje Komisja Europejska, w 2005 r. na rynku tym działało w krajach EU-25 ponad 182 tysiące operatorów (rolników, producentów, przetwórców i importerów).
Rynek żywności ekologicznej rozwija się w Unii Europejskiej w bardzo szybkim tempie. Jak podaje Komisja Europejska, w 2005 r. na rynku tym działało w krajach EU-25 ponad 182 tysiące operatorów (rolników, producentów, przetwórców i importerów).